Z novim portalom, ki je integriran v informacijski sistem ZD Trbovlje, zdaj pa je na voljo tudi pacientom, naj bi poenostavili komunikacijo in vpogled v določene lastne podatke v zdravstveni kartoteki omogočili uporabnikom. O portalu smo že pisali TUKAJ!
Brez čakanja na proste telefonske linije
Direktor Denis Tomše pojasnjuje, da so se za uporabo portala odločili, ker bodo s tem na eni strani olajšali komunikacijo z ambulantami družinske medicine in posledično sprostili telefonske linije za tiste, ki resnično niso vešči uporabe novih tehnologih, obenem pa mnogi raje in lažje komunicirajo preko spletnih aplikacij kot čakajo v vrsti za telefonski klic.
V Trbovljah so se odločili za sistem, ki bo znatno olajšal dostop do ambulant. Uporabnik bo z registracijo na portalu dobil vpogled v svoje zdravstvene podatke. Videl bo recepte, napotnice, naročilnice, lahko bo urejal bolniški stalež in se naročal v ambulanto na proste razpisane termine, brez da bi ob določeni uri čakal pri telefonu na prosto linijo z ambulanto. Kot še doda Bojana Korošec iz podjetja Endava, ki bo sistem za trboveljski zdravstveni dom tudi vzdrževalo, bosta sestra in zdravnik pacientovo sporočilo videla v kartoteki takoj, obenem pa bo pacient lahko spremljal komunikacijo z ambulanto tudi za nazaj.