Po prvotnih planih naj bi z deli na cesti, ki pelje čez Kisovec, zaključili do lanskega novembra. Pa temu ni bilo tako in dela so se podaljšala do maja 2024. Maja je konec, dela pa še vedno niso zaključena.
Novembra 2023 so nam na Direkciji odgovorili, da so se dela podaljšala, ker je prišlo do spremenjenih okoliščin in pogojev gradnje. In glej ga zlomka. Enako se je zgodilo tudi pol leta kasneje. “Rok zaključka del se je podaljšal izključno zaradi tehnologije del pri rekonstrukciji mostu, ki zaradi faznosti izvedbe zahteva pogojene roke izvedbe.” Tega predhodno niso mogli izvesti, še razložijo, zaradi pogojev prometnih zapor.
Da pojasnimo – ker se je istočasno na regionalni cesti do Trojan delalo na več točkah, izvajalci niso dobili dovoljenje za večje število zapor.
Projekt se je podražil, koliko pa še ni znano
In, koliko bo državo stala prenova ceste skozi Kisovec? Na to vprašanje jasnega odgovora nismo dobili, projekt je v fazi končne uskladitve zato končna vrednost še ni znana. Je pa jasno, da se je cena projekta povečala, in sicer na račun povečanega obsega del iz naslova dodatnih naročil naročnika in sofinancerja – torej države in občine. Dodatna naročila so zajemala zidove s protihrupno ograjo, povečan obseg del na ureditvi posameznih priključkov in zahtevne izkopi.
Vseeno pa se dela približujejo h koncu. Dela na rekonstrukciji ceste so po besedah naročnika zaključena, v izvedbi je le odprava posameznih pomanjkljivosti. Dela na obnovi mostu bodo zaključena v naslednjih dveh tednih. Potem sledi le še komisijski pregled.
Do konca junija bo tako na območju rekonstrukcije ceste promet sproščen, na mostu pa ostaja polovična zapora s semaforjem, ki bo “predvidoma odstranjena v roku 14 dni,” še zapišejo v odgovoru na Direkciji RS za infrastrukturo.