Na trboveljski komunali, katere vodenje je januarja letos prevzel Janez Žlak, trenutno izvajajo drugi del reorganizacije in spremembo sistematizacije.
Tega se nihče ni lotil 17 let, pove Žlak in doda, da so njegovi predhodniki spreminjali le vrh, nihče pa se ni lotil ureditve organizacije dela same komunale, kar je v javnem podjetju, ki služi občanom, nujno.
Komunala ima trenutno 105 zaposlenih, sistematizacija je do sedaj vključevala neverjetnih 90 različnih vrst delovnih mest. Če preprosto pojasnimo. Denimo – namesto, da bi imeli zaposlene 3 vrtnarje, so imeli zaposlenega vrtnarja, pa še vrtnarja za grobove in tudi pomočnika vrtnarja za grobove. Kar je, po besedah Žlaka, nesmiselno in bo nov sistem to končno uredil. Še večji nesmisel pa je bil, da naloge in odgovornosti zaposlenih niso bile jasno določene. Po domače povedano, še izjavi direktor, bo zdaj jasno “kdo pije, kdo plača”.
Nova organizacija na komunali bo po novem imela le 27 ali 28 delovnih mest. Število zaposlenih so trenutno povečali, saj so zaposlili nove kadre – ti naj bi v kratkem nadomestili tiste, ki se bodo upokojili. Po napovedih direktorja bo do januarja 2026 število zaposlenih padlo pod številko 100.
In še – to kar najbolj zanima zaposlene – plače ostajajo na isti ravni.
Komunalo čaka še kar nekaj sprememb
Se pa obetajo spremembe tudi za občane. Tržnica dela z minusom, tam se obetajo spremembe. Že 20 let se ni spremenila grobnina, nesmiselno je, da občani za to storitev prejemajo ločeno položnico. In kot še našteje naš sogovornik, ogrevanje bo do konca letošnjega leta zagotovo ostali na ravni zadnjih mesecev kurilne sezone, z vsemi močmi pa iščejo načine, da bi toploto za leto 2025 občanom Trbovelj lahko pocenili. Več bo znanega jeseni.