today-is-a-good-day
15.1 C
Trbovlje
petek, 29. marca 2024
ZON.siAktualnoTuristična promocija Zasavja, katere del si ti, tvoji prijatelji, sosedi ... Čisto...

Turistična promocija Zasavja, katere del si ti, tvoji prijatelji, sosedi … Čisto preprosto!

Promocija Zasavja malo drugače. Tako, da v njej sodelujete tudi vi, ki ga že dobro poznate, in vaše najljubše zasavske destinacije delite s svetom. Regionalna razvojna agencija (RRA) Zasavje je pripravila spletno kampanjo #VisitZasavje, v okviru katere lahko do konca septembra na družbenih omrežjih Facebook in Instagram delite fotografije ali video posnetke turističnih točk od Hrastnika do Litije in zraven pripišete ključnik #visitzasavje. 

“V vsaki občini obiščite eno točko (turistično znamenitost oz. turistično točko, zanimivost, dogodek, gostišče, lokacijo v naravnem okolju ipd.), na lokaciji se fotografirajte ali pripravite kratek video. Fotografijo oziroma posnetek objavite na Facebooku ali Instagramu in objavo nujno označite z besedilom #VisitZasavje – dobrodošlo bo, da besedilo #VistiZasavje izdelate še v fizični obliki, na primer napišete na list papirja in se z njim fotografirate/posnamete,” pojasnjuje Luka Devetak iz RRA Zasavje.

Tako bo Zasavje predstavljeno pristno in privlačno

Ustrezno označene objave bodo organizatorji spremljali ter jih delili na Facebook strani VisitZasavje. “Dobrodošlo bo, da v objave vključite vaše vtise ob obisku, zapišete dodatne oznake (npr. #PotSrečno), dopišete kakšno zanimivost in podobno. Izbrane objave bomo podelili tudi na spletnih mestih in profilih sodelujočih organizacij,” še dodajajo v RRA Zasavje , kjer so kampanjo zasnovali skupaj z organizacijami in posamezniki, ki delujejo na področju zasavskega turizma, pojasnjujejo v RRA Zasavje.

#VisitZasavje je namreč testna digitalna kampanja, s katero organizatorji želijo spodbuditi prebivalce in obiskovalce zasavske regije, da o zasavski regiji pripovedujejo in jo promovirajo ljudje, ki tukaj živijo oziroma so z regijo povezani. “Tako bodo zasavske kraje predstavili v najbolj pristni in privlačni luči,” pravi Kristijan Adamlje iz RRA Zasavje.

Zasavski turistični ponudniki za sodelovanje ponujajo nagrade

V kampanji #VisitZasavje aktivno sodelujejo tudi zasavski gostinski ponudniki, ponudniki turističnih storitev, društva, organizatorji dogodkov, rokodelci in ostali ponudniki. “Sodelujoči ponudniki podeljujejo vzpodbude oziroma nagrade tistim, ki bodo v času kampanje v vsaki zasavski občini obiskali po eno točko in med njimi seveda tudi njihovo lokacijo,” dodajajo v RRA Zasavje, kjer so prepričani, da kampanja #VisitZasavje predstavlja dobro priložnost za promocijo ponudnikov. K sodelovanju tako vabijo najrazličnejše ponudnike iz zasavske regije. Za sodelovanje v kampanji ponudnik po kratkih navodilih pripravi video, ga objavi na Facebooku ali Instagramu in ga označi z #VisitZasavje.

Naša najljubša točka tudi v akciji #VisitZasavje

Na Regionalni razvojni agenciji Zasavje poudarjajo, da je za razvoj konkurenčnega turizma in izboljšanje prepoznavnosti zasavske regije potrebno delovati regionalno in si skupaj prizadevati za razvoj edinstvene destinacije, ki bo prepoznavna doma in v mednarodnem prostoru. Potencial regije za razvoj turizma je po njihovem precejšen, obetavni so tudi evropski in nacionalni programi, ki bi ta prizadevanja podprli. Agencija sicer trenutno izvaja dva mednarodna projekta za spodbujanje razvoja turizma, projekt Pronacul v okviru programa Interreg Adrion in projekt Ramsat v okviru programa Interreg Europe.

SORODNI ČLANKI:

S turistično zvezo Kum nov poskus razvoja zasavskega turizma

- Oglaševanje -

Najbolj brano


Preberite tudi

POZOR: Delovanje urgentnega centra v aprilu zelo omejeno!

Delovanje urgentnega centra v Splošni bolnišnici Trbovlje bo večino aprila močno omejeno. Začeli bodo z montažo novega CT aparata, s katerim bodo lahko delali...