Impact 4 Values
Skupaj z iniciativo staršem otrok z Downovim sindromom smo se odločili spremeniti krivično zakonodajo. Starši morajo vsako leto znova dokazovati, da ima otrok Downov sindrom. O tem odloča dobro plačana zdravniška komisija, starši pa več mesecev čakajo na odločbe, ki so edini dokument starša, da je njegov otrok drugačen od vrstnikov. Kot del projekta smo pregledali tudi področje DS v Sloveniji in ugotovili, kako pomanjkljivi so podatki. Uradne institucije nimajo podatkov, ne o koriščenju socialnih pravic, ne o številu otrok, niti o tem, kam so usmerjeni …Še manj pa zbirajo podatke o odločitvah zdravniških komisij, ki jih nihče ne nadzira in odločajo povsem avtonomno in brez obrazložitev.
Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali Evropske izvajalske agencije za izobraževanje in kulturo (EACEA). Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti EACEA.
Local Media for Democracy
Journalismfund Europe je prepoznal naš portal in medij kot zelo pomemben na našem področju. Zasavje je novičarska puščava, za katero skrbimo na portalu ZON.si z vsakodnevnim objavljanjem novic. Financirali so prenovo spletnega portala, s katero smo se usmerili predvsem v bralce starejše od 60+ in v mladostnike. Dodali smo funkcijo za slabovidne, poenostavili branje, poenostavili iskalnik, oblikovalsko stran izpopolnili.
Prenovo je podprla fundacija Journalismfund Europe Local Media for Democracy.
Izdelava komunikacijske strategije in vodenje obveščanja in komuniciranja za več evropskih projektov (Odvajanje in čiščenje odpadne vode Občina Hrastnik, Odvajanje in čiščenje odpadne vode Občina Trbovlje, OIC Hrastnik) Izvedli smo celostno komunikacijsko strategijo za 3 različne evropske projekte. Dva na področju odvajanja in čiščenja voda, enega ob izvedbi največjega občinskega projekta v zgodovini samostojne Slovenije na področju podjetništva v Hrastniku.
Delavnice: Digitalni marketing (ZLU)
Izvedli smo 40-urna predavanja digitalnega marketinga za brezposelne in zaposlene. Predstavili smo osnove uporabe digitalnih orodij in nadaljevali z uporabo socialnih omrežjih. Analizirali smo spletne uporabnike in pripravili strategije za posameznike.
EU&I
Pomoč ljudem pri orientaciji v ekosistemu volitev v EU. EU&I je spletno orodje, ki je na voljo v več kot 20 jezikih in uporabnike poziva, naj se odzovejo na 30 političnih izjav, ki zajemajo širok spekter pomembnih vprašanj evropske politike. Rezultati pokažejo, katere stranke so najbližje njihovim preferencam, tako v njihovi državi kot po vsej Evropi. Postali smo partnerji projekta z izvajalci Robert Schuman Centre for Advanced Studies – EUI iz Firenze, Italija.
Corrective
CORRECTIV je neprofitna neodvisna evropska novinarska hiša. S preiskovalnim novinarstvom razkrivamo sistematične zlorabe, od nosilcev oblasti zahtevamo odgovornost ter krepimo odprto in demokratično civilno družbo. Urednica Neža Š. Grmšek je članica Correctiva.