14.7 C
Trbovlje
ponedeljek, 18. oktobra 2021
ZON.siAktualnoVrtoglav milijon za nov most

Vrtoglav milijon za nov most

Preluknjane gume, poškodovano podvozje ... kar nekaj voznikov je že obžalovalo, da se je peljalo preko dotrajanega lesenega mosta do industrijske ceste v Trbovljah. Kdaj bo končno prišel na vrsto za obnovo?

Obstoječi most in industrijska cesta v Trbovljah sta bila do nedavnega namenjena večinoma težkemu tovornemu prometu, zdaj je v porastu tudi promet z osebnimi vozili. Prometna varnost preko mostu je slaba, saj ni prostora za pešce, vozišče je spolzko in neravno zaradi odstopanja desk.

Nov most že prihodnje leto

Ne obnova, ampak gradnja novega mostu je načrtovana, so nam povedali na občini Trbovlje, a ne bo potekala sočasno z letošnjo obnovo vpadnice v mesto. Investicijo si občina želi izvesti leta 2018 v sodelovanju z RTH, ki je postavitelj mostu do industrijske ceste, ki je bila prav tako urejena s strani RTH in v njihovi lasti. “Upamo, da bo RTH uspel drugo leto to uvrstiti v svoje plane, saj je tudi država pripravljena sodelovati,” pravijo na občini Trbovlje. Stroški vseh del naj bi namreč znašali več kot milijon evrov.

Obstoječi most je namreč hidravlično krepko poddimenzioniran, zato potok Trboveljščica ob večjih padavinah preplavlja konstrukcijo, voda pa potem preplavlja tudi križišče Sušnik. Obstoječi most nima primernih priključnih radijev, še posebej je kritično zavijanje z mostu proti centru Trbovelj, kjer priključnega radija sploh ni. Nosilna konstrukcija je sestavljena iz jeklenih nosilcev, preko katerih so prečno položeni hrastovi tramovi. Vozno površino sestavljajo hrastove deske, ki so privijačene na tramove. Jekleni nosilci so korodirani, tramovi pa poškodovani do te mere, da je onemogočeno pritrjevanje desk.

Cesto bo potrebno dvigniti in poglobiti strugo Trboveljščice

Novi most je zasnovan kot AB konstrukcija svetle razpetine 7,5 m. Ob gradnji bo potrebno poglobiti strugo potoka in izdelati nove regulacijske zidove. Nivo priključka lokalne ceste se bo zaradi nove premostitve dvignil, saj je potrebno zagotoviti pretok 100-letne vode. Zato bo potrebno dvigniti tudi nivo regionalne ceste, in sicer od križišča Sušnik do bencinskega servisa Petrol, pojasnjujejo na občini Trbovlje.

Ker se morajo izgradnja novega mostu, izvedba novih regulacijskih zidov in nujni posegi za dvig ceste do Petrola izvesti hkrati, lahko na občini Trbovlje podajo le skupno oceno stroškov, ki znaša nekaj več kot milijon evrov.

SORODNI ČLANKI:

Leseni most že terjal prve ‘žrtve’

- Oglaševanje -

Iz kategorije


Preberite tudi

Druga akcija: kri komunalcev za soljudi

Zaposleni na Komunali Trbovlje so že drugič združili moči v skrbi za sočloveka – leta 2019 se jih je kar 17 pridružilo skupni krvodajalski...