…je na današnjem predavanju v Hrastniku suvereno razlagal marketinški strokovnjak Aleš Lisac.
Hrastniško kinodvorano mu sicer ni uspelo napolniti, je pa, vsaj po videzu sodeč dobrih 50 obiskovalcev pozorno spremljalo njegove zgodbe in nasvete. Lisac je tokrat imel zelo splošno predavanje, ki smo ga obiskovalci njegovih predavanj že slišali, je pa zagotovo koristne za tiste, ki so ga slišali prvič in za tiste podjetnike, ki včasih potrebujejo le spodbudo iz pravih ust. Lisac je mož neverjetnih izkušenj in izjemen retorik, ki iz rokava vedno povleče zanimive resnične zgodbe, na katerih gradi svoja predavanja.
Kaj torej svetuje strokovnjak?
Menda podjetniki preveč časa zapravijo z razvijanjem izdelkov, premalo za marketing in konkretno prodajo, ki je seveda tudi edina, ki prinaša denar.
‘Poiščite nekaj, kjer je povpraševanje. Radi iščemo nekaj kar je naša ljubezen, a na trgu hitro ugotovimo, da kupcev za našo idejo včasih ni.’ Podjetnik se mora torej vprašati, kje je njegova konkurenčna prednost. Najcenejši je namreč lahko le eden. Lisac je izpostavil tudi pomembnost volje in zagnanosti pred znanjem in veščinami, ki se jih da vedno priučiti. Veliko časa pa je namenil tudi svoji družabni igri, ki jo je trgu predstavil pred dobrim letom.
Direktorji pogosto brez stika z realnostjo
Direktorji in vodilni v podjetjih pogosto poiščejo marketinške strokovnjake, ki bi jim pomagali pri povečanju prodaje, sploh ko le ta upada. Managerji pogosto, ko se podjetje veča, izgubijo stik z realnostjo, s terenom, je pojasnil marketinški guru. In tukaj, kot pravi Lisac, se morajo vrniti na začetek in se vprašati, kako so pridobili prve stranke in kako je stvar funkcionirala na začetku. Bistvo je, da mora tudi vodilni preizkusiti vsak segment v podjetju in podjetje aktivno prilagajati spremembam na trgu.
SORODNI ČLANKI: