Trboveljčanka je že od majhnega spremljala visoko modo, pa uporabo kozmetike in ličil. Zato je, logično, vedno našla službo, ki je bila tesno povezana prav s tem. Veliko je delala na področju marketinga, ves čas pa je bila nekako tesno ob boku največjim kozmetičnim znamkam. Svetovala je laboratorijem, kaj naj bi vključili v njihove nove produkte in se ves čas izobraževala na področju kvalitetnih negovalnih proizvodov.
Ko je nazadnje prav zase iskala popolno mešanico, ki bi jo “zapakirala” v nego obraza, je naletela na več težav. Ugotovila je, da so po formuli kreme mnogih prestižnih znamk zelo prazne, zato bi za idealni tretma potrebovala celo omarico različnih proizvodov. Ok, to ne bo šlo. In je iskala naprej. Sestavine, za katere je sama videla, kako dobre učinke imajo, je v Sloveniji sila težko dobiti, sploh za posamezno uporabo, ali pa so noro drage. Kaj zdaj?

Dober prijatelj je Tini je svetoval, naj naredi svoj proizvod, svojo linijo izdelkov, za katere bo vedela, da imajo vse, kar koža potrebuje in bo zanje tudi jamčila. Uporabi naj svoje znanje, izkušnje in se loti dela. “A si ti nor”, je bilo prvo, kar je Tini prišlo na pamet. Stopiti iz cone udobja, pustiti redno službo in se lotiti tveganega posla. Ko nam simpatična podjetnica danes to pripoveduje, je še vedno malce v krču. A upoštevala je nasvet Denisa, ki je postal tudi njen poslovni partner, in zavihali so rokave.
Dvojček Delatis je luč sveta ugledal novembra, namesto kreme pa je proizvod Trboveljčanka zapakirala v tekočino. “Zato, ker kreme delujejo površinsko, jaz pa želim, da dobre snovi prodrejo globoko v kožo. To rabimo ženske za celodnevno nego”, pove odločno.
In začela se je prodaja. Preko svojih kanalov na družbenih omrežjih, kjer je simpatična Tina že dalj časa prisotna, je svojim sledilcem predstavila proizvod. V prvem paketu je želela naročiti 500 komadov, pa jo je Denis prepričal naj jih naroči 1500. Je bila odločitev prava? Seveda, njihovi izdelki so trenutno razprodani in čakajo na novo pošiljko za nego obraza. Medtem pa se Trboveljčanka ukvarja z embalažo in designom, saj je po več letih dela v marketingu prepričana, da je pomembno tudi, kakšna je steklenička, kaj se sveti na škatlici …