V okviru natečaja so iskali inovativne ideje oziroma rešitve za standardne steklenice za lastno High Glass kolekcijo. 9-članska komisija, sestavljena iz strokovnjakov iz panoge, je izbrala tri zmagovalce.
Uspeh v 80 odstotkih odvisen od embalaže
Prvo mesto na natečaju je zasedel Max Stefen iz Belgije, drugo mesto Adam Klein iz ZDA in tretjo mesto Marino Funakoshi iz Japonske. Slavnostna podelitev nagrad je potekala konec marca na prestižni konferenci v Londonu (World Whisky Conference), ki se je udeležijo vsi pomembni deležniki iz industrije žganih pijač.
»V Steklarni Hrastnik se zavedamo, da je uspeh končnega produkta v premium segmentu na policah v 80 % odvisen od embalaže,« pravi Ivan Vučetić, direktor marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik.
Zmagovalcu ponudili partnerstvo
Zmagovalec natečaja oblikovalec Max Stefen iz Belgije je o kreativni zamisli za zmagovalno
steklenico povedal, da je inspiracijo našel v elementih Art Deco sloga. Nosilna vrednost steklenice je enostavnost, vendar sama oblika izraža premium izgled, ki dopušča nadgradnjo in prilagajanje željam naročnikov z dodajanjem dekorja.
O sodelovanju s Steklarno Hrastnik pa je zmagovalec povedal: »Dejstvo, da Steklarna Hrastnik zmagovalcem ponuja partnerstvo, je pokazatelj, da ne iščejo samo novega proizvoda, ampak dolgoletnega partnerja. To je bil tudi razlog, da sem se prijavil na razpis.«
S povezovanjem z najboljšimi podjetji v svojem segmentu, z organizacijo inovativnih delavnic in izvedbo natečajev v Steklarni Hrastnik ostajajo ne le v stiku s trendi, ampak jih z inovativnimi idejami in pristopi tudi ustvarjajo. »Zaradi prilagodljivosti lahko proizvajamo manjše količine, ponavljamo top kakovost in nudimo celovito storitev,« povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik.