Junija letos bosta tako na mednarodnem festivalu kreativnosti, na tekmovanju Young Lions v Cannesu zastopala Slovenijo.
Doživela sanjski scenarij vsakega kreativca

»Že nekaj dni po tistem, ko sva prejela nagrado naju je čakal otroški šampanjec, dva nova iPad Pro in kopica novih poslovnih priložnosti. Torej so mladi kreativci na SOF-u odlična odskočna deska za kariero v oglaševalstvu. Predvsem pa so dobra preizkušnja, kako izmeriti svoje miselne transverzale pod pritiskom izkušene žirije. Zmaga naju je navdala z optimizmom in nama dala nov zagon. Cannes je sanjski scenarij vsakega pravega kreativca in hvaležna sva, da sva postala del tega filma,” je po prejemu nagrade povedal Hrastničan Boštjan Laznik, samostojni grafični oblikovalec in kreativni svetovalec z večletnimi izkušnjami ter fokusom na branding, spletno oblikovanje in uporabniško izkušnjo.
24 ur za idejo in predstavitev
Žirijo sta prepričala z mobilno aplikacijo Polpenzionist, ki vzpodbuja in nagrajuje medgeneracijsko sodelovanje. Digitalno kreativno rešitev za iniciativo ‘Dedki in babice skrbijo za vaš dom, ko vas ni’ sta morala zasnovati in predstaviti zgolj v 24 urah.

Slovenski oglaševalski festival je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju z agencijo Paideia Events.