Občina Trbovlje zaposli vodjo oddelka (podsekretarja) v oddelku za okolje in gospodarske javne službe. Prijave na javni natečaj za zasedbo uradniškega delovnega mesta sprejemajo do sobote, 11. marca.
Zaposlijo za nedoločen čas
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, s šestmesečnim poskusnim delom.
Kandidati, ki se bodo prijavili na delovno mesto, morajo imeti najmanj 6 let delovnih izkušenj in univerzitetno izobrazbo, smer ekonomija, organiziranje dela ali poslovodenje oziroma najmanj visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem smer ekonomija, organiziranje dela ali poslovodenje oziroma drugo bolonjsko stopnjo, smer ekonomija, organiziranje dela, poslovodenje. Poleg tega naj bi imeli opravljen tudi strokovni izpit iz upravnega postopka in usposabljanje za imenovanje v naziv. Zaželeno je, da ima kandidat znanje angleškega jezika, znanje nastopanja v javnosti ter izkušnje s finančnega področja.
Zadolžitve in naloge podsekretarja
Izbrani kandidat bo med drugim vodil, načrtoval, organiziral, koordiniral in nadiral delo v oddelku, izvajal vse predpise z delovnega področja, sodeloval pri pripravi planskih dokumentov, pri pripravi in izvajanju projektov, sofinanciranih s strani EU, vodil in odločal v zahtevnih upravnih postopkih ter samostojno pripravljal zahtevne analize, razvojne projekte, informacije, poročila in druga gradiva.