-- OGLAŠEVANJE --

V Zagorju se bo pričela največja investicija zadnjih desetletij

-- OGLAŠEVANJE --

Podpisali so kar šest izvodov pogodbe za največjo investicijo v Zagorju ob Savi v zadnjih desetletjih. Gre za 19,1 milijona evrov vreden projekt celovite prenove železniške postaje, na katero že nakazuje podrt objekt, v katerem je bil Tir bar, kjer so si potniki zjutraj lahko privoščili prvo jutranjo kavo. 

V.d. direktorja DRSI Bojan Tičar

Kot smo že poročali, se bo zdaj vendarle pričela obnova železniške postaje, ki se je od jeseni do pomladi podražila za 6 milijonov evrov in zaradi pogajanj z izvajalci premaknila za nekaj mesecev. Na Direkciji RS za infrastrukturo (DRSI) so se s konzorcijem podjetij SŽ – ŽGP, CGP in GH Holding očitno uspeli dogovoriti za 400.000 evrov nižjo ceno, saj je sprva njihova ponudba na javnem naročilu znašala 19,5 milijonov evrov, zdaj je pogodba vredna 19,1 milijona evrov. Skoraj polovico sredstev so pridobili iz fondov EU, je pojasnil v. d. direktorja DRSI Bojan Tičar, ki je obenem napovedal tudi nadaljevanje obnov železniških postaj v Trbovljah in Hrastniku.

Da bi več ljudi šlo raje na vlak kot v avto

Pogodbo so podpisali v. d. direktorja Direkcije RS za infrastrukturo pri Ministrstvu za infrastrukturo Bojan Tičar, predsednik uprave SŽ – Železniško gradbeno podjetje Anton Žagar, predsednik uprave CGP Novo mesto Martin Gosenca in glavni direktor GH Holding Blaž Miklavčič.

“To je zagotovo eden najpomembnejših dogodkov v zgodovini občine, kajti že kar nekaj mandatov smo se trudili, da obnovimo železniško postajo, ki je ena od vstopnih točk v našo zagorsko dolino. To je predvsem pomembno za razvoj same infrastrukture. Zasavje je bilo dolga desetletja zapostavljeno kot energetska dolina in ta pogodba je največja pogodba na področju infrastrukture in v zasavskem prostoru,” je ob podpisu pogodbe dejal zagorski župan Matjaž Švagan. Poudaril je še, da je njihov cilj tudi obnova železniških postaj v Trbovljah in Hrastniku, poleg tega pa tudi izgradnja ceste Hrastnik-Zidani most in predora proti Preboldu, “saj celotni promet poteka skozi zagorsko dolino”. “Če je včasih šlo čez Zagorje 800 avtomobilov v eno smer, jih gre danes 3500. Delovna mesta, ki smo jih izgubili na področju energetike, pomenijo 50-odstotno migracijo in želimo čim več ljudi preusmeriti, tudi s projektom električnih koles, na železnico, ki je iz leta v leto prijaznejša,” je še dodal Švagan. 

Nova parkirna mesta in postajališče za avtobuse

Kot smo že poročali, je na železniški postaji v Zagorju načrtovana prenova čakalnic in sanitarij ter umestitev nadhodov na peronsko infrastrukturo za večjo varnost potnikov in za bodoče potrebe daljinskega vodenja železniškega prometa. V sklopu projekta je predvidena gradnja dveh novih peronov s peronskimi nadstrešnicami in zunanja ureditev ob postajnem poslopju ter dodatnih 70 parkirnih mest, obračališče in postajališče za avtobuse. Predvidena je tudi delna prenova obstoječega postajnega poslopja, tako prostorov kot fasadne lupine.

Gradnja načeloma ne bo ovirala potniškega prometa, so še povedali na DRSI, v kolikor bi v posameznih fazah prihajalo do kakšnih posebnih ureditev za potnike, pa bodo o tem sproti obveščali. 

SORODNI ČLANKI:

Obnova železniške v Zagorju se izmika iz meseca v mesec

Deli s prijatelji

-- OGLAŠEVANJE --

Najbolj brano

-- OGLAŠEVANJE --

-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --

Preberite tudi

V garderobi kradli že prejšnji teden, zdaj tat znova na delu

PP Zagorje Obravnavali so tri prometne nesreče z materialno škodo, in sicer na območju Trojan, Mošenika in Zagorju, kjer je povzročitelj pobegnil. Prav tako so v...
-- OGLAŠEVANJE --