Poleg direktorja Komunala Trbovlje išče še okrepitve v financah. Odprta so namreč kar tri delovna mesta, za vodjo računovodstva, blagajnika – saldakontista in knjigovodjo – planerja analitika. V računovodskem oddelku ima sicer trboveljska komunala zaposlenih šest ljudi.
Da iščejo polovico finančnega kadra, so potrdili tudi v Komunali, tako da ne gre za odpiranje novih delovnih mest, temveč za nadomeščanje prihajajočih upokojitev.
Zagotoviti želijo dovolj časa za uvajanje
Za vodjo računovodstva sicer poleg visokošolske univerzitetne izobrazbe in treh let delovnih izkušenj od kandidatov med drugim pričakujejo še sposobnost odločanja, reševanja problemov in postavljanja prioritet, analitične sposobnosti, poznavanje računovodskih, finančnih in statusno pravnih predpisov ter poznavanje davčne zakonodaje in predpisov o dajatvah. Kandidati naj pošljejo vlogo z življenjepisom, iz katerega bodo razvidne delovne izkušnje, še piše med prijavnimi pogoji za zasedbo delovnega mesta vodje računovodstva.
Vse zaposlitve bodo v Komunali sklenili za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom. Kot smo izvedeli, namreč vodstvo želi zagotoviti dovolj časa za prenos znanj preden zaradi upokojitev zamenjajo polovico finančnega kadra.
Rok za prijave za odprta delovna mesta se izteče v nedeljo, 7. maja 2022. Podrobnosti o nalogah in obveznostnih posameznih delovnih mest pa so objavljene na spletni strani Komunale in med razpisanimi delovnimi mesti Zavoda RS za zaposlovanje.
SORODNI ČLANKI:
Nihče ne bi sedel na direktorski stolček trboveljske Komunale