Ko je Maja kot študentka prvi dan delala v trgovini za male živali, je že vedela – to je tisto, kar želi v življenju početi. Takoj se je videla kot vodjo male butične trgovinice, kjer bo ponujala vse, kar lastniki hišnih ljubljenčkov potrebujejo. Svoja vrata bodo vedno odprta tudi živalicam, ki bodo svoje lastnike lahko spremljali pri nakupovanju. V salonu pa bodo poskrbeli za nego kosmatincev. Zasavcem bo na voljo dostava, svetovanje, ugodnosti …prijeten prostor namenjen kraljestvu živali.
Čarobni december in uresničena želja
Ko je do Maje Kovač prišla novica, da se v najem oddaja trgovina za male živali v Trbovljah, je takoj zastrigla z ušesi. “Nemudoma sem pomislila, da je to moja priložnost. Seveda je bila druga misel strah. Iti na svoje je le velik korak,” je povedala simpatična Maja, ki je prednost dala pogumu: “če ne bom zgrabila te priložnosti, mi bo žal za celo življenje”. In tako je decembra postala najemnica male trgovine – kjer pa ponuja veliko.
Na povpraševanje se lastnica odzove z novo ponudbo
Prvi artikel, ki ga v trgovini Živalski kotiček opazimo, je velik žakelj hrane za pse. “Ena izmed boljših hran, na katero prisegajo kupci. Gre za znamko Primordial, ki vsebuje veliko živalskih sestavin in je brez žitaric, za katere vemo, da so alergene. Glede na odlično kvaliteto je cenovno zelo dostopna.” Ker pa so velike vreče za nošnjo marsikdaj (pre)težke, je Trboveljčanka svojim kupcem ponudila novo storitev – dostavo. “Tako se lahko stranke pri nas ustavijo, ko so na sprehodu, kupijo, mi pa poskrbimo za dostavo na dom.” Za naročilo dostave, ki jo izvajajo ob sredah popoldan, lahko ljubitelji živali tudi kar pokličejo v trgovino (051 226 010) ali pošljejo mail na zivalski.koticek@gmail.com.
Ko nekdo povprašuje po izdelku, ki ga na policah ni, to mlade podjetnice ne ustavi. “Če je pri dobaviteljih to mogoče dobiti, bomo naročili. Če pa je povpraševanje veliko in redno, bomo to dodali kar v stalno ponudbo – na ta način smo ravno pred kratkim na police dodali še eno vrsto cenovno dostopne in kvalitetne hrane.”
Lastnik v “šoping”, ljubljenček na nego

Trgovina na Tereziji pa ni samo to. V njej se namreč nahaja tudi salon. “Tu svoje storitve opravljam že dobro leto. In svoje delo zdaj nadaljujem z Majo, s katero sva se že prvi dan odlično ujeli,” nam je povedala Aleksandra Kovač, ki kljub priimku z Majo sicer ni v sorodu. Za nego v salonu lahko lastniki svoje živali naročijo na telefonski številki 031 237 757.
Vzrediteljica avstralskih ovčarjev se je nege najprej naučila pri svojih psih, kasneje pa opravila še tečaj za frizerko in odprla salon. “To je za sprostitev, v tem res uživam. Če si lastniki pri svoji živali česa ne upajo, pripeljejo k meni in se zmenimo. Tako sem tudi že strigla kremplje pri ptičku,” pove Aleksandra, ki ji v Živalskem kotičku skoraj vedno družbo dela Basty, prijazen kuža, ki je postal maskota trgovine.
Novo – dostava, kartica zvestobe

Poleg sredine dostave po Trbovljah, Hrastniku in Zagorju, pri kateri Maji pomaga njen partner Janez, si kupci v kratkem lahko obetajo tudi kartico zvestobe. Tako bodo po več rednih nakupih prejeli 10 odstotni popust na celotni nakup.
Če želite sodelovali v nagradnih igrah ali slediti novostim v salonu, je najboljša izbira klik na Facebook stran Živalski kotiček trgovina in salon za male živali. Trenutno je v trgovinici na razpolago hrana za pse, mačke, ptice, ribe, želve, glodavce. Poleg tega so v redni ponudbi še igrače, dodatki, ležišča, oblačila, izdelki za nego in zdravje ter drugi.
Zraven pa še prijaznost lastnice in možnost dogovorov in naročil izdelkov, ki niso v redni prodaji. Trgovinica je po novem odprta vsak dan od 9. do 17. ure in še ob sobotah dopoldne. “Čisto nič mi ni žal za ta korak. Je točno tako kot sem si želela,” k vsem skupaj doda Maja.