“Gre za enega prednostnih projektov občine Trbovlje, ki bo namenjen vsakodnevnemu preživljanju prostega časa domačinov in tudi obisku turistov,” je na predstavitvi Celovite ureditve območja Ojstro, katerega avtorja sta Mitja Janc in Tadej Bajda, povedal Kristjan Dolinšek iz občine Trbovlje.
Ojstro razdelili na štiri dele
Park Ojstro naj bi razdelili na štiri sklope, je razlagal Janc. Na območju Gvido, kjer bo vhod v park, je predviden nov ribnik, športna igrišča za odrasle in prostor za avtodome. Če bo interes, je tu možno postaviti tudi gostinski objekt s teraso. Na večnamenskem prireditvenem prostoru, namenjenemu predvsem otrokom, bodo otroški avto park, ‘pump track’ in prireditveni prostor. Okoli platoja bo asfaltna pot za rolarje, kolesarje in pozimi za nordijsko smučanje. Obstoječi fitnes na prostem bodo še razširili. Tu bo stal tudi razgledni stolp.
Spiralni park bo namenjen sprehodom v miru in tišini, v njem bodo drevored, labirint in tudi park za pse ter muzej na prostem. Na Ojstrem je že ribnik, tu bo potekala dobra 2 kilometra dolga kolesarska pot do platoja. Spodnji plato bo rezerviran za prihodnje pobude. Skupno bo tako več kot 7 kilometrov urejenih poti, ki se bodo delile na rudarsko pot in pot narave. “Prepoznavni element v prostoru bodo rudarske markice ob poti, drugi identifikacijski element bo rov, ki se prikaže nad zemljo v obliki razglednega stolpa v trboveljskem delu parka in skulptur v paru v Hrastniku,” pravi Janc.
O denarju, delovnih mestih in upravljalcu še prezgodaj govoriti
“Gre za idejni projekt, ki se bo razvijal dolgoročno, ne bo izpeljan v enem letu, projekti pa se bodo prilagajali glede na možnosti sofinanciranja,” je poudarila direktorica občinske uprave občine Trbovlje Urša Poznič Goršek. V letu 2018 bodo potekale priprave za začetek del v letu 2019. Zato v tej fazi občina Trbovlje še nima odgovorov na vprašanja, koliko bo projekt stal, kdo bo upravljalec kompleksa in koliko delovnih mest bo projekt prinesel. Pobude, kaj bi še lahko uredili na Ojstrem, so še vedno dobrodošle, je dodal Dolinšek.
“Naslednja faza je Projekt za izvedbo (PZI), nato sledi vprašanje, kdo bo investitor. Delno bo to občina, sicer bomo iskali še druge investitorje. Takrat bo tudi čas, da se konkretno pogovarjamo o morebitni menjavi zemljišča, na katerem je zdaj proga za motokros,” je na vprašanja o tem, kako bodo rešili težave s hrupom motorjev, odgovarjal Dolinšek.
Prenova industrijske ceste in nov most
Trenutno pa RTH izvaja 12 do 14 investicij od Vod do Marnega, tako bodo do konca leta 2018 sanirane rudniške površine, da ne bodo nevarne za ljudi in premoženje ter primerne za nadaljnjo rabo. “RTH ne bo delal parka, ampak samo izvedel sanacijska dela,” je povedal Urban Berger iz RTH.
V ta sklop sodi tudi rekonstrukcija industrijske ceste, tako da bo dostop do Ojstrega urejen tudi za avtobuse in avtodome. V sodelovanju z občino pa bodo zgradili tudi nov most, ki bo povezoval državno cesto z industrijsko cesto. (o tem več TUKAJ).
Fotogalerija: