
Za varen prehod potnikov je zgrajen nadhod dolg 28 metrov in širok 3,40 metra, s stopnišči, z dvema dvigaloma ter zavetiščem za potnike. Nosilna jeklena konstrukcija nadhoda je zastekljena z varnostnim steklom in predstavlja prvi tako narejen nadhod na slovenski železniški infrastrukturi.

Poleg tega sta zgrajena dva bočna perona uporabne dolžine 410 metrov z nadstrešnicami ter vso urbano opremo. Preurejena so čakalnica, sanitarije in kurilnica. Dobili so tudi nove pisarniške prostore.
Nadgrajeni so tudi tiri in tirne naprave v dolžini 1.700 metrov ter telekomunikacijske naprave, električne inštalacije in vozna mreža v dolžini 3 kilometrov. Vgradili so tudi deset novih kretnic. V okviru projekta so še sanirali kamniti oporni zid ob reki Savi vzdolž postaje, dolg 600 metrov.

Parkirišče že od nekdaj predstavlja pereč problem železniške postaje Zagorje. Zato bo pridobitev dodatnega parkirišča s 70 parkirnimi mesti za osebna vozila, 4 parkirnimi mesti za enosledna vozila ter 4 parkirna mesta za invalidne osebe, zagotovo olajšalo parkiranje v bodoče. Zgradili so tudi novo avtobusno postajališče in obračališče, ki sta funkcionalna in veliko bolj prijazna kot prej.
Ureditev železniške postaje Zagorje je izvedena v okviru projekta uvedbe daljinskega vodenja prometa. Gradbena dela so potekala od septembra 2022 do decembra 2023. Dela v vrednosti 22 milijonov evrov je sofinancirala Evropska unija v okviru Instrumenta za povezovanje Evrope v višini 13,98 milijona evrov.

Pojasnilo o tem, kdaj pridejo na vrsto ostale železniške postaje v Zasavju smo dobili od vršilke dolžnosti direktorice Direkcije RS za infrastrukturo Karmen Praprotnik: »V Litiji dela na železniški postaji in spremljajoči infrastrukturi že potekajo. Nadgradnja bo dokončana do konca leta ali najkasneje do začetka naslednjega leta. V prihodnjih letih sta v Zasavju načrtovani še nadgradnji trboveljske in hrastniške železniške postaje in spremljajoče železniške infrastrukture. Dokumentacija je že pripravljena, zdaj je vse odvisno od finančnih sredstev. Kaj več bomo vedeli po sprejetju proračuna.«
Državni sekretar Ministrstva za infrastrukturo Andrej Rajh pa je še dodal: »Naš cilj je skrajšati potovalni čas, dolgoročno pa Sloveniji zagotovili hitre železniške povezave.«
Utrinki z otvoritve: