Štiri leta delovnih izkušenj, znanje uradnega jezika, državljanstvo Republike Slovenije in nekaznovanost so pogoji, ki jih mora izpolnjevati kandidat, ki se bo potegoval za eno od uradniških delovnih mest na Občini Trbovlje. Kot so napisali v razpisni dokumentaciji, je želeno tudi znanje poznavanja upravnega poslovanja. Izbrani kandidat, ki bo zasedel delovno mesto višji svetovalec ali svetovalka za proračun na Oddelku za finance, proračun in gospodarstvo, bo moral imeti opravljeno tudi usposabljanje za imenovanje v naziv. Višji svetovalec ali svetovalka v Oddelku za okolje, prostor gospodarske javne službe pa poleg slednjega še strokovni izpit iz upravnega postopka.
Za delovne izkušnje, ki se dokazujejo z verodostojnimi listinami, se šteje delovna doba na tistem delovnem mestu, kjer je bila zahtevana ista izobrazba ali ena stopnja nižje. Čas pripravništva pa se upošteva le, če je bilo opravljeno za isto stopnjo izobrazbe.
Za prijavo mora kandidat izpolniti prijavni obrazec, ki je, ob ostali dokumentaciji, objavljen na spletni strani Občine Trbovlje. Poleg obrazca od potencialnih kandidativ želijo še kratek življenjepis in opis drugih znanj in veščin. Vloge bodo sprejemali še do 28. maja.