-- OGLAŠEVANJE --

Če delaš s srcem, lahko vsaka ideja postane rentabilna

-- OGLAŠEVANJE --

V podjetniškem pospeševalniku Katapult je potekal zaključni dogodek ob zaključevanju Programa spodbujanja konkurenčnosti in ukrepov razvojne podpore za problemsko območje z visoko brezposelnostjo Hrastnik, Radeče in Trbovlje. Poznate katerega izmed uspešnih primerov podjetništva, ki so izšli prav iz Programa?

Sklepni del Programa

Andrej Orožen

Andrej Orožen iz podjetja Dewesoft d.o.o., ki deluje kot eden ključnih mentorjev na Katapultu in je Program ocenil kot zelo uspešen, saj so prav na podlagi pomoči številne tehnološke inovacije implementirali v svoj delovni proces.

Del zaključne predstavitve je bila tudi predstavitev podjetniške poti Deje Hauptman, ki ustvarja keramične izdelke pod imenom Fina glina.

Deja Hauptman med ustvarjanjem z glino

Deja je izpostavila, da do kakšnih zagonskih sredstev sicer ni prišla, “mi je bilo pa v sklopu obiskovanja programa omogočeno dodatno izobraževanje ter obisk delavnic, ki so nadgradile moje znanje, ter s tem pripomogle k rasti podjetniške ideje in celotnega koncepta,” je hvaležna za konkretno vsebinsko pomoč.

Malce drugačna zgodba pa je uspeh udeleženke programa Vanje Rainer iz podjetja 4kidsandus, ki slovenski trg osvaja skupaj z možem Juretom z naravnimi in okolju prijaznimi kozmetičnimi izdelki.

Jure Rainer med delavnico izdelave trdega mila

Podjetje je prejelo nepovratna sredstva, s katerimi so kupili stroje za začetek proizvodnje, kar je pomenilo znatno pomoč in podjetniška ideja se je že po enem letu izkazala za rentabilno. Kako ji je udeležba v Podjetno v svet podjetništva pomagala vsebinsko, Vanja, ki pod prepoznavnim imenom 4kidsandus samostojno s soprogom dela šesto leto, odgovarja: “Malo že, sem pa ekonomistka in so mi stvari z vsebinskega vidika dokaj jasne.”

Glavno vodilo: kreativnost

Nosilka blagovne znamke Fina glina Deja Hauptman ob tem še pravi, da je glavno vodilo vsakega podjetja kreativnost in zagon ter tudi sposobnost znajti se v takšnih in drugačnih primerih, kar se potrjuje tudi v covid-razmerah . “Moje osebno mnenje je, da če delaš nekaj s srcem in veseljem, lahko vsaka ideja sčasoma postane rentabilna.”

SORODNI ČLANKI:

Zasavska razvojna agencija: S povezovanjem do preboja naše regije

 

Deli s prijatelji

-- OGLAŠEVANJE --

Najbolj brano

-- OGLAŠEVANJE --

-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --
-- OGLAŠEVANJE --

Preberite tudi

-- OGLAŠEVANJE --